
Díky PR komunikaci (článkům) v redakční části zvýšíte image firmy a podvědomí o značce. Můžete prezentovat jednotlivé produkty, služby, konference, veletrhy, nábory nových zaměstnanců, nebo rozhovory s vedením společnosti. Samozřejmostí je vydávání prohlášení – tiskových, či výročních zpráv. Čtenáře můžete zaujmout i různými soutěžemi, se kterými Vám rádi pomůžeme.
Veškerou PR komunikaci vedeme ve spolupráci s Vámi. Na základě získaných informacích o Vaši společnosti či produktu, navrhneme vhodnou komunikační kampaň. Články za Vás rádi napíšeme zdarma ve spolupráci se zkušenými žurnalisty. Každý článek Vám před uveřejněním zašleme ke schválení a s přibližným termínem uveřejnění.
Největší výhodou PR článků v redakční části je jejich důvěryhodnost (nenásilná forma reklamy), pod článkem je vždy podepsaný nezávislý redaktor z daného média, nejedná se o placené komerční sdělení (reklamu), kterou velká část čtenářů nemá v oblibě.